Acasă Cariere

ANGAJAM INGINER INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII PENTRU OFERTARE

RESPONSABILITATI:

•  Cunoasterea programului de calcul Windev;

•  Verificarea ofertelor ;

•  Identificarea documentelor lipsa;

•  Solicitarea ofertelor de preturi;

•  Coordonarea documentatiei din proiect cu listele de cantitati;

• Realizarea si transmiterea ofertei cu toate documentele solicitate de investitor;

•  Solicitarea documentelor necesare realizarii ofertei la investitor sau la reprezentantii acestuia si sesizarea acestora referitor la neconcordantele aparute in urma studiului si masuratorilor efectuate pe proiect;

•  Analiza comparativului de materiale, manopera, utilaj, transport;

• Intocmirea documentatiilor pentru instalatiile interioare de utilizare GAZE;

• Intocmirea bugetului (fiselor limita si admisibile pentru materiale, manopera, utilaj si transport), avand la baza oferta si proiectul.

 

ANGAJAM MANAGER DE PROIECT, ABSOLVENT AL UTCB

RESPONSABILITATI:

• Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate;

• Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;

• Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;

• Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului;

• Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;

• Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului;

• Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte;

• Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;

• Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;

• Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;

• Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; 

• Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte;

• Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari; 

• Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);

• Participa la receptia lucrarilor, materialelor si produselor.

 

Ne bucuram ca sunteti interesat(a) de un job in cadrul companiei noastre.

Constienti de faptul ca succesul companiei noastre se bazeaza în principal pe experienta si profesionalismul fiecarui membru al echipei, ne dorim sa asiguram un cadru eficient si eficace în domeniul resurselor umane.

Suntem o echipa tanara, dinamica si cautam colegi experimentati, cu un grad inalt de calificare profesionala in domeniul constructiilor. 

Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa transmiteti CV-ul dvs. precum si o scrisoare de intentie la adresa hr@concelex.ro

Aplicand pentru o pozitie anume, va rugam sa mentionati care este aceasta.

Vom studia calificarile dvs. si aria de competenta, iar daca acestea se potrivesc cu pozitiile libere, va vom contacta pentru a stabili o intalnire, asigurandu-va de confidentialitatea datelor transmise.

Câmpurile marcate cu steluță sunt obligatorii